او آسمان را می فهمید...

او آسمان را می فهمید...

صفحه اول کتاب یادت هست؟؟؟
پیرمرد امیدش به ما دبستانی ها بود.
و الان ما بزرگ شده ایم...

تفسیر امام خمینی از شب قدر

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۶ ق.ظ


از جمله روایاتى (که) در فضل «لیلة القدر» وارد شده است، (روایتى است) که عارف باللّه، سیدبن طاووس – رضى اللّه عنه – در کتاب شریف اقبال نقل (کردند؛) از پیغمبر(ص) نقل است که فرمود: 

«موسى گفت: الهى من قرب تو را می‏خواهم. فرمود: قرب من از براى کسى است که بیدار باشد در شب قدر.

 گفت: الهى رحمت تو را میخواهم. فرمود: رحمت من براى کسى است که رحم کند فقرا را در شب قدر.

 گفت: خدایا من گذشتن از صراط را میخواهم. فرمود: این براى کسى است که تصدّق کند به صدقه ‏اى در شب قدر.

 گفت: خدایا از درختهاى بهشت و میوه‏هاى آن میخواهم. فرمود: این براى کسى است که تسبیح کند به تسبیحه‏اى در شب قدر.

 گفت: خدایا نجات می‏خواهم. فرمود: نجات از آتش؟ گفت: آرى. فرمود: این براى کسى است که استغفار کند در شب قدر.

 گفت: خدایا رضاى تو را مى‏خواهم. فرمود: خشنودى من از براى کسى است که دو رکعت نماز بخواند در شب قدر».

کتاب شریف آداب الصلوة «آداب نماز» امام خمینی



امید امام (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

یک جای پا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی