او آسمان را می فهمید...

او آسمان را می فهمید...

صفحه اول کتاب یادت هست؟؟؟
پیرمرد امیدش به ما دبستانی ها بود.
و الان ما بزرگ شده ایم...

یادتونه؟!!!...

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ق.ظ


تعلیم و تعلّم عبادت است.

حضرت امام خمینی (ره)



امید امام (۷)

یادش بخیر...
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۵ محمدصادق برجیان

امام صادق سلام الله علیه :

و تَدخُلُ بِشَفاعَتِها شِیعَتی الجَنَّةَ بِأجمَعِهِم.

همه شیعیان من با شفاعت او (فاطمه معصومه علیهاالسلام) وارد بهشت خواهند شد.

.

.

.

میلادش بر شما مبرک باد!

واقعا یادش بخیر

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۵ نازنین روانبخش
من هنوز دارم از این دفترا :)
السلام علیک یا امام صادق علیه السلام
الهی امام صادق علیه السلام فرمودند :هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
الهی به آبروی امام صادق (ع) نمازهائی را که تا به حال سبک شمردیم برما ببخش و به ما توفیق بده که نماز را آنچنان که تو دوست داری گرامی بداریم .....آمین یا رب العالمین
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۳۴ محمد امین احسن مقدم
نیک است حلقه وبلاگی فرزندان معنوی روح الله با لینک کردن همدیگر ایجاد شود.


من دست و بازوی همه عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند ، و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند ، می بوسم و سلام و درودهای خالصانه خود را به همه غنچه های آزادی و کمال نثار می کنم.
امام خمینی(ره)
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۵۶ نازنین روانبخش
سلام 
وبلاگ با سه تا مطلب به روز شد ... قبول دارم یه کم طولانیه اما ...
دوست داشتید تشریف بیارین 
دعامون کنید 
یا علی

یک جای پا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی