او آسمان را می فهمید...

او آسمان را می فهمید...

صفحه اول کتاب یادت هست؟؟؟
پیرمرد امیدش به ما دبستانی ها بود.
و الان ما بزرگ شده ایم...

حجاب محدودیت است! برای چشم های شیطانی...

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۴۹ ب.ظ


حجاب محدودیت نیست،

مصونیت است.
حضرت امام خمینی (ره)


امید امام (۱۹)

حجاب محدودیت است
برای شیطان و اهلش
سلام دوست بزرگوار
سپاس از حضورتان
همچنان موفق باشی وزهرایی

تورا حس میکنم هردم ...

که با چشمان زیبایت مرا دیوانه کردی ...

من از شوق تماشایت ...

نگاه از تو نمیگیرم ...

تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار ...

ولی ... افسوس ... این رویاست !!

تمام انچه حس کردم ...

تمام انچه میدیدم ...

تو با من مهربان بودی ...

واین رویا چه زیبا بود ...

ولی ... افسوس ... که یک رویاست


التماس دعا
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۵ کوهنورد خسته دل
سلام
حق...
ممنون
التماس دعا
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۰ محمد امین احسن مقدم
هُوَ الْأَوَّلُ وَ الْآخِرُ وَ الظَّاهِرُ وَ الْباطِنُ وَ هُوَ بِکُلِّ شَیْ‏ءٍ عَلیم‏ (اوّل و آخر و پیدا و پنهان اوست و او به هر چیز داناست.) (حدید/3)

دختر و زن، نشانه و آیت اسم الباطن (پنهان) خداوند بوده و با آن اسم الهی، بیشتر مرتبط است و چون اسم الباطن خداوند، مستور و پوشیده است، حقیقت وجودی زن نیز باید از دیگران و اغیار، پوشیده باشد و چون بدن دنیوی زن، جلوه ای از حقیقت وجودی زن است، آن هم باید مستور باشد تا ارتباطش را با حقیقت وجودی خود حفظ کند.

استاد صمدی آملی
به نظر من علاوه بر مصونیت... محبوبیت است در نزد پروردگار ...

حجاب زیباترین نعمتی است که خداوند به زن و البته مرد ارزانی داشته ...

حجاب زن را هزاران بار زیباتر می کند...


قدر حجاب را بدانیم
مردان با غیرت زنان با حجاب دارند...
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۵۷ محمدصادق برجیان

62 سال با امام زندگی کردم و در این 62 سال یک غیبت از این مرد نشنیدم.

.

.

.

"بانو قدس ثقفی (ره)"

۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۳ عاشقان شهادت
سلام بزرگوار
از حضورتان بسیار سپاسگزارم
وبلاگ و بخصوص تصاویر زیبا و ارزشی دارید .
بزرگوار،قسمت نظردهی وبلاگتان کپی پیست نمی شود!
کامنت بنده بجهت طولانی بودن نشد در وبلاگتان قرار گیرد!
برای بازدید کامنت به قسمت نظردهی وبلاگ *حقوق جنگ * مراجعه نمایید.
دهه کرامت بر عاشقان اهل بیت (علیهم السلام ) مبارک .
التماس دعا
حجاب فرضیه ای است که ترک آن فرصت قضا ندارد
آری...چنین است...
روحت شاد امام ما...
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۸ یه کم حرف دل
شلام
تشکر از حضور
سلام...منتظر حضورتون هستم زآستان رضا سرخط امان دارم
رخ نیاز بر این پاک آستان دارم
اگر چه کم زغبارم
 به شوق نکهت گل  همیشه جای
 در این طرفه بوستان دارم
ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم
درین چمن به صد امید آشیان دارم
موفق و سربلند باشی
سلام وعرض ادب
تشکر از حضور زیبا و این ژست ارزنده !
درپناه خدا باشید.
سلام بزرگوار

بسیار زیبا بود،خدا خیرتون بده


بعد یه غیبت کبری با یه پست در رابطه با اردو جهادی آپم و منتظر قدوم مجازی پر برکتتان هستم.

میلاد حضرت رئوف (ع) بر شما مبارک

حجاب همانند صدف برای مروارید است....التماس نور
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۶ عاشقان شهادت
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
سلام

** میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (علیه السلام)
بر عاشقان و دلدادگان حضرت تبریک و تهنیت باد **
جملات خوبی مینویسید
ارزنده و مفید
موفق باشید ان شا ا...
آسمون دلتون آبی

یک جای پا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی